FAQ STANDAARD & CORONA

Hoe werkt het gespreid betalen met In3?

Als je kiest voor in3, betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje met begeleidend sms’je, zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

  1. Kies & check: kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
  2. 1e betaling & verzending: je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
  3. 2e & 3e betaling: binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Kan ik mijn order kosteloos langer opslaan als de oplevering van mijn huis uitgesteld wordt vanwege het Corona-virus?

Wanneer een levering te laat is door ons toedoen, dus bijvoorbeeld wanneer onze transporteur niet uitlevert, zullen wij de kosten dragen. Wanneer de order wel uitgeleverd kan worden vanuit onze kant vergoeden wij de opslag kosten niet.

Hebben jullie maatregelen ivm het Corona virus?

We plaatsen alle informatie die we hebben omtrent het Corona virus op een speciale pagina. Bekijk deze hier: Corona pagina.

Mis je nog informatie? Stuur dan een mailtje naar customercare@homestock.nl.

Kan ik mijn product ruilen of kan ik mijn geld terug krijgen?

Winkel: Jazeker! Mocht je toch van gedachte zijn veranderd, dan mag je in de winkel altijd iets komen ruilen. Je krijgt zelfs je geld terug als je dat wilt.
Doe dat wel binnen 14 dagen met de bon en breng het product terug in de originele staat & verpakking. De ‘op maat gemaakte’ producten vallen niet hieronder, zoals banken en tafels. Showmodellen mogen niet teruggebracht worden.

Webshop: Ook in de webwinkel kan je iets retourneren. Je hebt tot 14 dagen de tijd om iets terug te brengen naar een van de winkels of terug te sturen naar ons retouradres. Je leest hier de voorwaarden en je kunt je retour hier aanmelden.

Let op! Op maat gemaakte meubelen en vintage artikelen kun je niet ruilen of retourneren omdat dit unieke stukken zijn.

Heb ik garantie op mijn aangekochte producten?

Voor alle aangekochte artikelen geldt de wettelijke garantieperiode, eventueel aangevuld met de garantiebepalingen van de desbetreffende leverancier. Op onze showmodellen zoals banken en tafels zit geen garantie.

We hebben wel een garantie service. Neem een kijkje op deze pagina hoe het werkt.

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden verschillen per filiaal. Bezoek de contactpagina om te kijken of jouw winkel open is

 

Wat zijn jullie betalingsmogelijkheden?

Al onze filialen zijn cashloos. Wij accepteren pin en creditcardbetalingen. Het gaat om de volgende kaarten: Visa, Visa Electron & Mastercard. In onze webshop kun je betalen met IDeal, Creditcard & Gespreid betalen In3:

Gespreid betalen:
In3 – In 3 keer betalen met 0% rente Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

 

Kan ik ook een cadeaubon bij jullie kopen?

Jazeker! Als je even niet kan kiezen tussen al het leuks, dan kan je ook een cadeaubon aan iemand geven. In de winkel kun je voor elk wenselijk bedrag een cadeaubon laten uitschrijven. Deze wordt dan leuk voor je ingepakt. Ook online kun je cadeaubonnen kopen. De cadeaubon is zowel in te leveren bij onze fysieke winkels als te besteden in de webshop. Mail een foto van de kaart naar online@homestock.nl en wij zetten de cadeaubon om in een kortingscode!

Waar kan ik terecht als ik een suggestie of klacht heb?

Altijd vervelend als er iets fout gaat! We proberen het samen zo snel mogelijk op te lossen! Het beste is om even contact op te nemen met onze Customer Care afdeling en dat doe je zo:

Vul hier het klachtenformulier zo volledig mogelijk in zodat we alle gegevens op een rijtje hebben. Voeg indien mogelijk foto’s toe. Klik op verzenden. We nemen binnen 5 dagen contact met je op. Je kunt ook zelf even contact opnemen met:

Customer Care
0235766413 : optie 1
customercare@homestock.nl

Heb je een suggestie of vraag? Vul dan ons contactformulier in.

Welke verzendmogelijkheden zijn er?

Artikelen die je in de winkel of webshop koopt, kun je gratis afhalen in al onze winkels of laten bezorgen. Kleine artikelen (brievenbus & pakketpost) verzenden we met PostNL. Alles over afhalen en verzenden, zoals tarieven en levertijden, vind je hier. Grote artikelen worden bezorgd met het transportbedrijf waar wij mee samenwerken. Klik hier voor alle voorwaarden & tarieven.