FAQ

Mag ik mijn hond meenemen in de winkel?

Ja hoor dat mag zeker. Maar houd hem wel aan de lijn zodat andere mensen er geen last van hebben 🙂

Het lijkt me leuk om bij Home Stock te werken!

Alle openstaande vacatures kun je terugvinden op onze Werken bij Home Stock pagina!

Kijk ook eens op onze social media pagina’s; Instagram of Facebook voor openstaande vacatures.

Je mag altijd een open sollicitatie sturen. Laat dan wel even weten waarnaar je op zoek bent (hoeveel uur, winkel, styling etc.)  Dit kan naar ons algemene mail gestuurd worden: ikwilwerken@homestock.nl of gericht naar een specifieke winkel: haarlem@homestock.nl, eindhoven@homestock.nl, nijmegen@homestock.nl, utrecht@homestock.nl, zwolle@homestock.nl of rotterdam@homestock.nl

Openingstijden

Al onze filialen zijn elke dagelijks geopend. Bekijk hier de openingstijden. Voor openingstijden tijdens feestdagen houd onze facebook en instagram in de gaten.

 

Garantie

Voor alle aangekochte artikelen geldt de wettelijke garantieperiode, eventueel aangevuld met de garantiebepalingen van de desbetreffende leverancier.

* Op showmodellen zit geen garantie; zoals banken en tafels.

Neem ook een kijkje bij garantie meubelen voor meer informatie.

Kan ik iets ruilen of kan ik mijn geld terug krijgen?

Winkel: Jazeker mocht je toch van gedachte zijn veranderd dan mag je in de winkel altijd iets komen ruilen. Je krijgt zelfs je geld terug als je dat wilt.
Doe dat wel binnen 14 dagen met de bon en in de originele staat & verpakking. De ‘op maat gemaakte’ producten vallen niet hieronder, zoals banken en tafels. Showmodellen mogen niet teruggebracht worden.

Webshop: Ook in de webwinkel kan je iets retourneren. Je hebt tot 14 dagen de tijd om iets terug te brengen naar een van de winkels of terug te sturen naar ons retouradres.
Retouren van meubels en artikelen zijn voor eigen rekening tenzij de producten retour komen via een van onze winkels.

Stuur je pakketje inclusief retourformulier terug naar:
Home Stock Online
T.a.v. Afdeling Retouren
Drossestraat 16-22
2011 XW Haarlem

Download hier het retourformulier, vul het zo volledig mogelijk in & voeg het bij het retour artikel. Je geld wordt uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort. Het product dient in originele staat & verpakking te zijn. Meubels of andere artikelen die via onze transporteur geleverd zijn kunnen alleen op eigen kosten retour gestuurd worden.

Let op! Op maat gemaakte meubelen en vintage artikelen kun je niet ruilen of retourneren omdat dit unieke stukken zijn. Hallogeen- & led-lampen testen we in de winkel en worden niet retour genomen.

Kan ik contant, met pin, creditcard of gespreid betalen bij Home Stock?

Je kan in alle filialen betalen met cash, pin of creditcard. Wel vinden we het prettig als je pint. Wij accepteren sinds kort creditcards in onze winkels! Het gaat om de volgende kaarten: Visa, Visa Electron & Mastercard. In onze webshop kun je betalen met IDeal, Creditcard & Gespreid betalen In3:

Gespreid betalen:
In3 – In 3 keer betalen met 0% rente Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.
Hoe werkt het?
Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje met begeleidend sms’je zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

  1. Kies & check: Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
  2. 1e betaling & verzending: Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
  3. 2e & 3e betaling: Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Geeft Home Stock ook cadeaubonnen uit?

Jazeker! Als je even niet kan kiezen tussen al het leuks dan kan je ook een cadeaubon aan iemand geven. In de winkel kun je voor elk wenselijk bedrag een cadeaubon laten uitschrijven. Deze wordt dan leuk voor je ingepakt. Ook online kun je cadeaubonnen kopen. De cadeaubon is zowel in te leveren bij onze fysieke winkels als te besteden in de webshop. Mail de unieke code van de kaart naar: online@homestock.nl en wij zetten de code om in een kortingscode!

Waar kan ik terecht als ik een suggestie of klacht heb?

Altijd vervelend als er iets fout gaat! We proberen het samen zo snel mogelijk op te lossen! Het beste is om even contact op te nemen met onze Customer Care afdeling en dat doe je zo:

Vul hier het klachtenformulier zo volledig mogelijk in zodat we alle gegevens op een rijtje hebben. Voeg indien mogelijk foto’s toe. Klik op verzenden. We nemen binnen 5 dagen contact met je op. Je kunt ook zelf even contact opnemen met:

Customer Care
0235766413 : optie 1
customercare@homestock.nl

Heb je een suggestie of vraag? Vul dan ons contactformulier in.

Afhalen, verzenden & bezorgen

Artikelen die je in de winkel of webshop koopt, kun je afhalen in al onze winkels of laten bezorgen. Kleine artikelen (brievenbus & pakketpost) verzenden we met PostNL. Alles over afhalen en verzenden, zoals tarieven en levertijden, vind je hier.

Grote artikelen worden bezorgd met het transportbedrijf waar wij mee samenwerken. Klik hier voor alle voorwaarden & tarieven.

Winkels: adres, contact & hoe bereikbaar?

Webshop: bereikbaar van 09.00 tot 17.30. 023 5766413 – online@homestock.nl

Haarlem: contact & openingstijden
Drossestraat 16-22 – 2011 XW – Haarlem, 023 583 55 60 – haarlem@homestock.nl.  Parkeren kan in parkeergarage Raaks – Zijlvest 45

Eindhoven: contact & openingstijden
Nieuwe Emmasingel 30 – 5611 AM – Eindhoven, 040 202 77 59 – eindhoven@homestock.nl. Parkeren kan in parkeergarage De Admirant – Emmasingel 29

Nijmegen: contact & openingstijden
Marikenstraat 47-51 – 6511 PX – Nijmegen, 024 675 65 78 – nijmegen@homestock.nl

Rotterdam: contact & openingstijden
Pannekoekstraat 72a – 74a – 3011 LK – Rotterdam, 010 223 65 40 – rotterdam@homestock.nl

Zwolle: contact & openingstijden
Oude Vismarkt 28 – 8011TB – Zwolle, 038-3033973 – zwolle@homestock.nl

Utrecht: contact & openingstijden
Oude Gracht 176 – 3511 NP – Utrecht, 030-3030053 – utrecht@homestock.nl