Gespreid betalen

Heb jij een mooi meubel gezien, maar valt dit net buiten je budget? Of komt het nu niet goed uit, maar kan je écht niet wachten? Dan heeft Homestock een goede oplossing voor je! Met In3 kan je eenvoudig gespreid betalen zonder rente en zonder BKR-registratie. Gespreid betalen is extra handig bij meubels met een lange levertijd, zoals een bank of een eettafel. Zo hoef je niet het hele bedrag al te betalen, terwijl je nog een aantal weken moet wachten. Het kan echter ook bij producten die op voorraad zijn. Op deze pagina leggen we je kort uit hoe het gespreid betalen werkt. 

 

 Veelgestelde vragen:

 

Wat betekent gespreid betalen met In3?

  • In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR-registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. De eerste termijn betaal je direct via iDEAL. De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en de derde termijn weer 30 dagen daarna. 

Vanaf welk bedrag kan ik gebruik maken van gespreid betalen?

  •  Dit kan vanaf 100,00 euro en tot 3000,00 euro.

 Hoe kan ik het tweede en derde termijn betalen?

  • Voor elke termijn betaling ontvang je een e-mail met een betaallink. Zo weet je zeker dat je het niet vergeet.

Hoe kan ik betalen aan In3?

  • Het eerste termijn zal je altijd afrekenen met iDeal. Je kan de andere termijnen ook eenvoudig betalen met iDEAL via de link die je ontvangt per e-mail. Als je de andere termijn liever wil betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook:

          Rekeningnummer: NL42 INGB 0006 5280 43 (BIC INGBNL2A)

          Tenaamstelling: Stichting Beheer ontvangsten Capayable

          Betalingskenmerk: Factuurnummer

 Waarom krijg ik de melding dat ik niet met In3 kan betalen?

  • Voorafgaand aan de betaling doet In3 een gegevenscontrole. Dat de betaling niet is geslaagd, kan verschillende redenen hebben. In3 legt je dit graag uit via de telefoon, via WhatsApp of per e-mail. Homestock kan deze gegevens niet inzien. (https://www.payin3.nl/nl/)

Ik heb heel de bestelling retour gestuurd, wat nu?

  • Wanneer je de hele bestelling retour stuurt, geven we dit door aan In3. De betaalde termijnen zullen worden terugbetaald en de resterende termijnen worden geannuleerd. Zodra de geretourneerde artikelen bij ons zijn aangekomen, zullen wij dit proces in werking zetten. Dat duurt ongeveer 5 werkdagen. Vul je ons retourformulier in?

Ik heb een deel van de bestelling retour gestuurd, wat nu?

  • In dit geval betaal je alleen voor de producten die je houdt, inclusief eventuele verzendkosten. Zodra je retour is verwerkt, ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging. Het bedrag wordt altijd op de laatste termijn in mindering gebracht. Vul je ons retourformulier in?
    Als je al meer hebt betaald dan de producten die je hebt gehouden, wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort op het rekeningnummer waarmee de bestelling is geplaatst. 

Ik wil de bestelling annuleren, wat moet ik doen?

  • Als je dit aan ons doorgeeft, zorgen wij dat het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen terug op je bankrekening staat. Let op: op maat gemaakte artikelen kunnen niet meer geannuleerd worden vanaf het moment dat ze in productie zijn genomen. 

Kan ik ook in drie termijnen betalen als ik in het buitenland woon?

  • Helaas is dit niet mogelijk. Op dit moment kan je alleen gespreid betalen als je in Nederland woonachtig bent en een Nederlandse bank hebt.

Heb je verder nog vragen? Kijk dan op de website van in3: https://www.payin3.nl/nl/