Bezoek ook een van onze winkels
Gratis verzending vanaf €75 (m.u.v. transport)
Betaal direct of in termijnen

Klachten

Heb jij net je bestelling binnen en ben jij niet helemaal tevreden? Is je product beschadigd of kapot geleverd, of wil je een andere klacht indienen? Dan ben je op deze pagina aan het goede adres.

Vul het formulier hieronder zo uitgebreid mogelijk in. Je klacht wordt dan binnen 7 dagen in behandeling genomen. Vanwege de huidige drukte kan dit iets langer duren dan normaal.

 

Wij willen je vragen het formulier zo volledig mogelijk in te vullen en duidelijke foto’s mee te sturen. We ontvangen graag een overzicht foto, een detail foto en een foto van de factuur. Banken en op maat gemaakte artikelen worden in eerste instantie gerepareerd / onderdeel vervangen. Indien dit niet mogelijk is, wordt er een vervangend artikel geregeld.

Klachtenformulier

  • Datumnotatie:DD dash MM dash JJJJ
  • Sleep bestanden hierheen of
    Aan de hand van foto’s kunnen we een klacht sneller oplossen en is het duidelijker wat er precies aan de hand is. Deze foto’s kun je met het klachtenformulier mailen naar een van de onderstaande adressen. Mocht je het liever met de post verzenden dan kun je onderstaand onze adressen vinden. Graag ook een foto van de aankoopbon toevoegen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij maken gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Zo maken wij onze website persoonlijker en kunnen wij jou voorzien van relevante advertenties. Als je verder gaat accepteer je onze cookies.