Klachten

Heb jij net je bestelling binnen en ben jij niet helemaal tevreden? Is je product beschadigd of kapot geleverd, of wil je een andere klacht indienen? Dan ben je op deze pagina aan het goede adres.

Vul het formulier hieronder zo uitgebreid mogelijk in. Je klacht wordt dan binnen 7 dagen in behandeling genomen.

Wij willen je vragen het formulier zo volledig mogelijk in te vullen en duidelijke foto’s mee te sturen. We ontvangen graag een overzicht foto, een detail foto en een foto van de factuur. Banken en op maat gemaakte artikelen worden in eerste instantie gerepareerd / onderdeel vervangen. Indien dit niet mogelijk is, wordt er een vervangend artikel geregeld.

Heb jij je order kapot en/of beschadigd ontvangen, dien je dit binnen 1 week te melden via dit formulier. We raden je aan om daarom de producten goed te checken wanneer je deze in ontvangt neemt, ook al neem je ze pas later in gebruik.

Ik heb een klacht

  • DD dash MM dash JJJJ
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 5 MB, Max. aantal bestanden: 10.
      Aan de hand van foto’s kunnen we een klacht sneller oplossen en is het duidelijker wat er precies aan de hand is. Mocht het niet lukken om de foto's toe te voegen, kun je ze ook altijd mailen naar customercare@homestock.nl.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.